تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

صفا و صمیمیت

نظرات 3 + ارسال نظر
آموزشکده خوارزمی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.amoozeshkade.com/forum.php

سلام.عضو سایت بشید و از خدمات سایت استفاده کنید.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

محمد کاظمی نژاد(کلبی آباد) دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

برای من خیلی جالب بود.بسیار عالی

سلام
ممنون از لطف بینهایتتان
خیلی وقت بود سر نزده بودم
اگه دیر جواب دادم ببخشید

میثم وحیدی پور جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام. وقتی این صفحه رو باز کردم باورم نمیشد این وبلاگ واسه تپه رش خودمون باشه، وقتی عکسهارو دیدم خیلی حال کردم. آقا ممنونم از این کارتون. حتما دوباره سر میزنم. (ارادتمند حاج آقا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد