تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

به خوابم که می آیی..

به خوابم که می آیی، دلم میخواهد دیگر هرگز بیدار نشوم.........


نظرات 1 + ارسال نظر
حمید میرزایی نژاد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://roham-mirzaei.blogfa.com

سلام بر پسرعمو و زینب خانم و بقیه اعضای محترم خانواده.
خیلی خوشحال شدم وبلاگ و اون صفحه مربوط به سایت رهبری رو دیدم.
ازته قلبم برای همه آرزوی خیر میکنم. خداروشکر میکنم که بالاخره تب دنیای مجازی خیلی از خوبان راگرفته و زحمت راههای دور را به لطف خودش تلطیف کرده است.راستش من قبلا وبلاگی داشتم ولی بنابر برخی مسایل آن را تعطیل کردم.امابرای رهام یکی رو راه اندازی کردم.
مشتاق دیدارتان هستم.درضمن الان مسافرتم و اگرنمیتونم بیشترازاین بنویسم چونکه دارم باگوشی موبایل میبینم و تایپ میکنم.
بقای عمرشریفتان و سعادت ابدی نصیبتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد